diumenge, 25 de novembre del 2012

Inputs que m'arriben del 25N com a ciutadana interessada en la política catalana

A les 11:30h del matí, obro l'ordinador per començar a fer un tastet del #25N

- Programació TV3 i 8TV.
Tota la tarda amb Fòrmula 1 a TV3: interès 0. Fins a les 7 del vespre no cal posar-s'hi.
8TV: no fan res d'especial per les eleccions?

- Twitter.
He descobert una pàgina web oficial del govern de la Generalitat pel seguiment de les eleccions:
www.parlament2012eleccions.cat 
He fet un tuit per donar a conèixer aquesta web.

9:40h. primera roda de premsa en vídeo (2minutets) amb la vice-presidenta del govern, Joana Ortega. Obertura de les meses electorals amb normalitat. Detall: en català i castellà (i anglès?)



 
He retuitejat un tuit d'en Jaume Barberà que m'ha agradat:
El meu quiosquer avui torna a portar la samarreta amb l'estelada del Periódico, i m'ha dit:"¿Has ido a votar? ¡Venga, vamos, que nos vamos!"

I abans de tancar l'ordinador, he fet un altre tuit informant d'aquest blog.

Me'n vaig a votar!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada